АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ
з приводу якості та кількості надання житлово-комунальних послуг _______________________________ “__”________________ 200__ р.
(назва населеного пункту) (дата складання)
Споживач(і) _____________________________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
________________________________________________________________________
згідно з договором (ами) № _____________________________________
подає (ють) виконавцю послуг претензії з приводу якості та кількості послуг
________________________________________________________________________
(види послуг)
за відхилення____________________________________________________________
(якісних та кількісних показників послуг згідно з умовами договору)
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
строк, коли зафіксовано відхилення якісних показників послуг
від “___” ____________ 200__ р. до “___” ______________ 200__ р.,
строк, коли зафіксовано відхилення кількісних показників послуг
від “___” ____________ 200 __ р. до “___” ______________ 200__ р.,
У зв'язку з викладеним виконавець послуг усуває причини порушень якісних та
кількісних показників послуг, що виникли з його вини, здійснює перерахунок розміру плати та сплачує неустойку споживачам згідно з умовами договору.
Цей акт склали:
з боку Виконавця послуг з боку Споживача
______________________________ __________________________
(посада, прізвище та ініціали, підпис) (прізвище та ініціали, підпис)
______________________________ __________________________
Адреса _______________________ Адреса ____________________
Телефон ______________________ Телефон ___________________
споживач, що проживає у
будинку № _______ кв. ____
___________________________
(прізвище та ініціали, підпис)
споживач, що проживає у
будинку № _______ кв. ____
___________________________
(прізвище та ініціали, підпис)
Примітка. У разі неприбуття представника виконавця в погоджений умовами
договору строк або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається
дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
|